اخبار

گزارش خبر واگذاری اراضی پارک علم و فناوری قزوین

آیین انعقاد قرارداد اولین دوره واگذاری اراضی پارک علم و فناوری قزوین به شرکت های دانش بنیان و فناور استان قزوین  روز یکشنبه 28 خرداد ماه 1402 در محل پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

به گزارش تایسز تک از خبرگزاری برنا، در این مراسم که با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری قزوین برگزار گردید، بهنام شیرمحمدی مدیر عامل لوازم خانگی تایسز اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات ریاست پارک علم و فناوری قزوین دکتر احمدی، و همچنین همکاران حوزه ستادی پارک علم فناوری که تلاش فراوانی در عملیاتی شدن واگذاری اراضی داشتند، از این که بعد از سالها توسط یک مدیر توانمند شاهد عمل به وعده ها هستیم و کار مهم و ارزشمندی اجرایی شده است تشکر و قدردانی می کنیم و بدون تردید این نوع حمایت ها در استقبال شرکت های دانش بنیان از فعالیت های تولیدی را دوچندان می کند.

همچنین وی تصریح کرد: ایران اسلامی با داشتن جوانان مستعد و نخبه در سالهای اخیر حرکت به سمت توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور را با شتاب آغاز کرده و این اتفاق خوبی است که می تواند آینده روشنی را پیش روی جوانان کشور باز کند. ایران اسلامی با داشتن جوانان مستعد و نخبه در سالهای اخیر حرکت به سمت توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور و مراکز نوآوری تخصصی را با شتاب آغاز کرده و این اتفاق خوبی است که می تواند آینده روشنی را پیش روی جوانان کشور باز کند.

شیرمحمدی اظهار داشت: زمین را نباید به عنوان یک ارزش سرمایه گذاری تعریف کنیم و حجم زیادی از نقدینگی را برای آن متوقف کنیم که در این راستا واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان مشوق بسیار خوبی برای فعالان این عرصه در شتاب بخشیدن به فعالیت ها خواهد بود.