اخبار

نشست هم‌اندیشی سرپرست مرکز نوآوری تایسزتک با مدیران پارک علم و فناوری استان قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه فلزی مهیار البرز، نشست هم‌اندیشی جناب آقای دکتر محمدحسن سعیدی مطلق سرپرست مرکز نوآوری تایسزتک با جمعی از مدیران پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد. سرکار خانم فضه الزهرا عبدالرزاقی، مدیر مرکز رشد و مسئول مرکز مالکیت فکری و جناب آقایان مهدی مولایی، رئیس اداره خدمات فنی و تخصصی و سبحان عطایی، سرپرست امور موسسات و بازاریابی در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست، پیرامون راهکارهای همکاری مشترک و توسعه اکوسیستم نوآوری در استان قزوین بحث و تبادل نظر شد. همچنین، دو طرف ضمن معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای خود، به بررسی فرصت‌های همکاری مشترک در زمینه‌های مختلفی همچون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌های نوآوری، برگزاری رویدادهای مشترک و تسهیل تجاری‌سازی فناوری پرداختند.

در ادامه، سرپرست مرکز نوآوری تایسزتک با تاکید بر اهمیت همکاری‌های بین‌بخشی در توسعه اکوسیستم نوآوری، بر لزوم ایجاد ارتباطات موثر بین پارک علم و فناوری استان قزوین و سایر عوامل این اکوسیستم از جمله مراکز رشد، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

در پایان این جلسه، طرفین بر ادامه همکاری‌ها و تعمیق روابط فی‌مابین تاکید کرده و مقرر گردید در آینده جلسات تخصصی‌تری برای بررسی جزئیات همکاری‌ها برگزار شود.