اخبار

بازدید فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از کارخانه گروه فلزی مهیار البرز 

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه فلزی مهیار البرز، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به همراه هیات همراه در روز شنبه مورخ ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ از کارخانه گروه فلزی مهیار البرز بازدید کرد. در طی این بازدید، فرمانده سپاه استان با جمعی از مدیران این شرکت به گفتگو نشست و از نزدیک با چالش‌های پیش روی صنعتگران آشنا شد.

مهندس بهنام شیرمحمدی، مدیرعامل مهیار البرز، در این نشست به بیان مشکلات حوزه صنعت، از جمله کمبود نقدینگی و عدم همکاری بانک‌ها با صنعتگران اشاره کرد. همچنین، دکتر سعیدی مطلق، سرپرست مرکز نوآوری تایسزتک، به فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز در حوزه نوآوری و فناوری پرداخت.

در ادامه، سردار رفیعی آتانی با تاکید بر‌ حمایت از تولید داخل، بر وظیفه سپاه در رفع موانع تولید تاکید کرد و به اقدامات انجام شده در دولت قبل برای حل مشکلات ۵۰ واحد صنعتی اشاره نمود. ایشان با اشاره به اهمیت رشد صنعت در اقتصاد کشور، صنعتگران را قاسم سلیمانی‌های جبهه تولید خواندند و بر لزوم حمایت از آن‌ها تاکید کردند.

در پایان این بازدید، فرمانده سپاه استان به همراه هیات همراه از خط تولید کارخانه و مراحل مختلف تولید نیز بازدید به عمل آوردند.